Cele w Google Analitycs
Google Analitycs to narzędzie, które warto wykorzystać eksploatując jego rzeczywiste możliwości. Doskonałym sposobem jest ustalanie indywidualnych celów dla analizy danej strony www. Jeżeli jeszcze nie wiesz, jak wykorzystać cele, przeczytaj poniższe artykuły: Jak skonfigurować cele i ścieżki? Dlaczego Google Analytics nie śledzi moich celów? Jak skonfigurować cele w nowym Google Analytics? Cele w Google Analytics – w locie i z danymi wstecz Jak zakładać cele w nowym interfejsie Google Analytics? Co warto wiedzieć o analizie celu w Google Analytics? Google Analytics w praktyce – konfigurowanie celów Powrót do postaw: Cele w Google Analytics.
www.art-dance-ekg.com
Polecane artykuły
Czemu SEM'sacja?
Na naszym rodzimym rynku istnieje wiele blogów i portali związanych z tematyką SEM, SEO, marketingiem i reklamą internetową.
My, jako autorzy tego bloga codziennie czytamy coś nowego – czasami mniej, czasami bardziej interesującego.
Poniższy blog powstał przede wszystkim dlatego, by w jednym m
Jak dużo wiem o SEO?
Dosłownie przed chwilą na Sprawnym pojawił się bardzo (ale to baaaardzo!) ciekawy artykuł autorstwa Lexy.
Dlatego od razu, bez zbędnych komentarzy zapraszam do dogłębnego zapoznania się z nim: Mity SEO – część 1 Tematyka na czasie i niebywale interesująca: linki nofollow, zasada first link coun
Sugestie od Matta
12 sugestii SEO z PubCon 2010, które przedstawił Matt Cutts.
Dowiemy się więcej o sprawdzaniu zgłoszeń SPAMu, znaczeniu domeny w SERPach oraz planowanym systemie wykrywania w witrynach kupionych linków(?).
Myślę, że zaciekawią niejedna osobę: Matt Cutts: 12 sugestii SEO z PubCon 2010.
sprzęt
Skuteczna kampania linków sponsorowanych
W jaki sposób zrealizować skuteczną kampanię linków sponsorowanych Google AdWords? Kiedy kampania może być nie opłacalna i dlaczego? Czy warto samemu prowadzić kampanię czy lepiej powierzyć ją specjalistom? Na te oraz inne pytania znajdziecie odpowiedzi w poniższych artykułach: 10 elementów skutecz