Kolejne nowości od Ahrefs.com

Ahrefs.com, jedno z najbardziej znanych i rozbudowanych narzędzi do analizy witryn internetowych, nie zwalnia tempa i cały czas się rozwija. Jakiś czas temu znacząco rozbudowana została infrastruktura serwisu, co pozwoliło na zwiększenie ilości indeksowanych adresów URL. Dodatkowo wprowadzony został także zlokalizowany, polski interfejs użytkownika. Widać jednak, że Ahrefs.com wcale nie zamierza spocząć na laurach.

Od wczoraj narzędzie oferuje nową funkcję – SEO Reports, czyli raporty SEO. Funkcja ta umożliwia zebranie i zaprezentowanie w bardzo przejrzystej formie najważniejszych informacji o danej witrynie. Sprawdzić możemy między innymi jakie nagłówki (2xx, 3xx, 4xx, 5xx) zwracają poszczególne podstrony serwisu, jakie adresy URL są przekierowywane i gdzie, jaka jest wydajność serwisu pod kątem szybkości jego ładowania, w jaki sposób zbudowane są meta tagi oraz znacznik title (długość, duplikacja, brak itd.). Dodatkowo przeanalizować możemy występowanie nagłówków H1 oraz H2, czy też strukturę linków wewnętrznych…

Raporty SEO generowane przez narzędzie Ahrefs.com będą bez wątpienia bardzo pomocne przy wszelkiego rodzaju analizach czy też sporządzaniu audytu witryny internetowej. Miejmy nadzieję, że to nie koniec dynamicznego rozwoju Ahrefs’a oraz, że wkrótce narzędzie znów zostanie rozbudowane o kolejne funkcjonalności.

Data: czwartek, Styczeń 31st, 2013, 12:14
Kategoria: Hyde Park.