Grudzień, to jak powszechnie wiadomo czas wszelkich podsumowań. W związku z powyższym, zgodnie z tradycją, Google opublikował Zeitgeist – czyli coroczny raport dotyczący trendów wyszukiwania w światowym Internecie.

Cały raport obejmuje 1,2 biliona zapytań w 146 językach. Dla każdego kraju zapytania przypisane są do dwóch głównych kategorii: Zyskujące na popularności oraz Najczęściej wyszukiwane.

Zapytania zyskujące na popularności to takie, które „były najbardziej popularne przez dłuższy czas w 2012 roku w porównaniu do 2011 roku”. Najczęściej wyszukiwane zapytania to takie, które generowały największy ruch.

W przypadku Polski wszystkie dostępne dane znajdują się w kategorii zyskujące na popularności . Dodatkowo, zostały one podzielone na 11 podkategorii: Wyszukiwane hasła Ludzie Utwory Muzyka Programy TV Filmy Argentyńscy olimpijczycy (dosyć zaskakująca kategoria, będąca najprawdopodobniej wynikiem pomyłki Google 😉 ) Wydarzenia sportowe Sportowcy Jak to zrobić Co to jest Poniższy zrzut ekranu prezentuje zestawienie zapytań, które najbardziej zyskały na popularności w Polsce w stosunku do poprzedniego roku: Pełen raport (także dotyczący innych krajów) dostępny jest pod adresem: http://www.

google.com/zeitgeist/2012/.